XII MISTRZOSTWA POLSKI W WYPŁUKIWANIU BURSZTYNU „ZŁOTO BAŁTYKU-USTKA 2012”

Jeszcze nie przebrzmiały na dobre rytmy reggae w Ustce po koncercie zespołu "Daab" uświetniający oficjalne obchody Święta Miasta Ustki "Syrenalia" a już możemy szykować na się na koncert zespół "Sztywny Pal Azji", który wystąpi na zakończenie finału konkursu „BURSZTYNOWEJ MISS POLSKI-USTKA 2012” 18 sierpnia 2012 roku.

Zespół jest znany miedzy innymi z wypromowania takich utworów jak: "Wieża radości, wieża samotności", "Spotkanie Z ...", "Łoże w kolorze czerwonym", "Nasze Reggae".  

Wybory miss będą przeprowadzone w związku z odbywającymi się tego dnia XII MISTRZOSTWA POLSKI W WYPŁUKIWANIU BURSZTYNU „ZŁOTO BAŁTYKU-USTKA 2012”.  Początek zawodów godzina 11.00 na plaży wschodniej w sektorze sportowym.

Organizatorzy, jak i pokoje w Ustce serdecznie zapraszają.

 

P.S. Przypominam również o naszym forum : http://zadymable.frix.pl/forum. Zadymable czeka na Ciebie!

 

Comments: 2 (Discussion closed)
  • #1

    częsty gość Ustki (Monday, 20 August 2012 16:13)

    tego roku jestem bardzo zadowolony z imprez w Ustce,lubię tłum
    mam nadzieję,że w przyszłym roku będzie podobnie,za dwa dni kończy się mój urlop,ale to pestka bo wypocząłem ponad stan

  • #2

    mała (Wednesday, 22 August 2012 12:01)

    ja chcę do ustki! ja chcę do ustki!
    będę tak skandować mojemu szefowi i w końcu da mi kolejny urlop a co! należy mi się oo bo ciężko pracowałam i muszę się załapać na kolejne imprezy w ustce albo w charlocie i nie ma innej drogi tylko na ustkę no!

Polecamy:

Zachód słońca na plaży w Ustce.
Zachód słońca na plaży w Ustce.
Latarnia w Ustce.
Latarnia w Ustce.
Przestronne wnętrza Villi Banita.
Przestronne wnętrza Villi Banita.

Idąc w sukurs oczekiwaniom Państwa co do poznania miejsca do którego planujecie przyjazd na urlop, wczasy, czy też weekendowy wypad,  przedstawiamy wirtualnie pokoje w Ustce, uzdrowisko Ustka i miasto Słupsk. Mamy wielką nadzieję, że ten krótki spacer  przedstawi noclegi w Ustce jako atrakcyjną formę spędzenia czasu wolnego i jeszcze bardziej zachęci do odwiedzenia tej urokliwej i pełnej interesujących a zarazem cudownych miejsc krainy. 

Biesiadne miejsce.
Biesiadne miejsce.
Wybierając noclegi Ustka wybierz pensjonat Villa Banita w Ustce.
Ekskluzywne leżaki dostępne są dla gości naszego pensjonatu. Noclegi Ustka.
Kochamy kwiaty.
Kochamy kwiaty.
Ogólnodostępny grill.
Ogólnodostępny grill.
Kwiaty to to co kochamy!
Banitowy eksponat tworzący klimat noclegów w Ustce..
Noclegi w Ustce oferuje Pensjonat Villa Banita.
Pokoje w Ustce w Villi Banita.
Dzieci musza mieć się gdzie bawić podczas wynajmowania noclegów w Ustce.
Plac zabaw dla dzieci. Noclegi Ustka w pensjonacie Villa Banita.
Nasza Żaba w otoczeniu stokrotek.
Nasza Żaba w otoczeniu stokrotek.
Na wczasach a jak w domu.
Ukwiecona posesja pensjonatu Villa Banita. Noclegi Ustka.
Domek zabawowy dla dzieci.
Dla osób z małymi dziećmi wynajmujących noclegi w pensjonacie Villa Banita w Ustce mamy przygotowany plac zabaw dla ich pociech.
Dywan ze stokrotek w pensjonacie Villa Banita w Ustce.
Stokrotki polubiły pokoje w pensjonacie Villa Banita w Ustce.
Piękno morza.
Piękno morza.
Widok z plaży zachodniej.
Widok z plaży zachodniej.